9 Apr 2014

Senarai Produk & Harga Shaklee Malaysia

Kami menyediakan semua produk di dalam rangkaian produk yang ditawarkan oleh Shaklee Malaysia.

Senarai Produk & Harga Shaklee Malaysia



Kami akan hantar pesanan terus ke pintu anda dengan kadar rata RM10 sahaja untuk Semenanjung (WM), dan RM20 sahaja untuk Sabah dan Sarawak (EM)Hubungi kami SEGERA.


*Peringatan:

Shaklee tidak mempunyai stokis, hanya mempunyai 7 cawangan sah Shaklee termasuk Shaklee HQ di Subang dan pengedar sah individu sahaja. 

Jika anda berminat untuk terus mendaftar keahlian Shaklee, anda juga boleh terus menamakan saya sebagai sponsor anda! Sila hubungi saya terlebih dahulu agar dapat saya kongsikan apa yang patut anda lakukan, ya. Yang paling penting, jangan lupa menghubungi saya selepas anda mendaftar, agar pelbagai product knowledge dan kelebihan menjadi "keluarga kami" dapat saya kongsikan kepada anda!

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Cik Rose Cute. All Right Reserved To Me.