29 Apr 2014

Kencing Tidak Lawas / Kotor

Hari ni nak membincangkan masalah kencing tak lawas. Jom baca sikit info tentang penyakit yang dipandang sipi tapi kalau dah terkena, merana.
  • kencing tak lawas?
  • selalu ke tandas?
  • dah kencing tapi masih tak puas?
  • pedih sewaktu kencing? (kencing kotor)
Shaklee ada penawar buat anda. InsyaAllah. Dengan bancuhan Peppermint-Ginger Plus, masalah ini dapat diatasi. Peppermint-Ginger Plus ini bukan sahaja dapat mengatasi masalah kencing tak lawas, tapi bagus untuk mengelakkan kembung perut atau berangin. Hanya bancuh bersama teh o suam, perut rasa lebih selesa dan rasanya sangat sedap. Yang paling best, asyik keluar angin je atas dan bawah .Badan rasa ringan dan perut pun selesa.

Peppermint-Ginger Plus
90 biji/botol
RM 45.00 (WM)

Apa kebaikan produk ini?

Paling mudah untuk saya describe mengenai produk ini ialah : Nyaman dan Melegakan

Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Shaklee Peppermint-Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Apa kata pengguna?



Jom hubungi saya sekarang untuk selesaikan masalah anda!

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Cik Rose Cute. All Right Reserved To Me.