5 May 2014

Bila Resdung Menyerang

Tanda-tanda penyakit resdung adalah : 

1. Mempunyi nafas berbau 
2. Selalu bersin
3. Muka selalu berjerawat
4. Kulit gatal-gatal
5. Bengkak pada bahagian hidung, mulut dan telinga
6. Bernanah di telinga
7. Kecacatan pada hidung serta bahagian rongganya

Adakah supplemen Shaklee boleh membantu pesakit resdung? YA

Vitami
n yang sesuai ialah Vitamin C, B-Complex dan Alfalfa.


Mengapa?

Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi dan imuniti seseorang. Vitamin C memulihkan dan memastikan 300 proses metabolik yang berlaku dalam badan berfungsi dengan baik. 

B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon. Apabila resdung menyerang, ianya akan menyebabkan kesakitan yang amat di belakang muka, kepala. B complex yang besifat sebagai penenang semula jadi, akan mengurang kesakitan kepala ini secara beransur-ansur.

Alfalfa – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.

* TIPS! Jika resdung menyerang, ambil 2 biji alfalfa, hancurkan dan bancuh di dalam air panas untuk dibuat teh. Minum dan anda akan mendapati kesakitan akan berkurang, muka tidak lagi bengkak dan gatal 
dengan amalan meminum teh alfalfa dan memakan supplemen alfalfa, penyakit resdung anda akan pulih.

Hubungi saya untuk mendapatkan harga yg istimewa dan penerangan lebih lanjut mengikut bajet anda. Sihat, menawan dan bertenaga bersama Shaklee.

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Cik Rose Cute. All Right Reserved To Me.