23 Jun 2014

Kekal Bertenaga Di Bulan RAMADHAN Dengan Shaklee


Alhamdulillah.. bagi seluruh umat Islam, bulan RAMADHAN merupakan bulan yang dinanti-nantikan. Ini kerana, selain berpuasa membersihkan dosa serta menyucikan jiwa, ia juga dilihat sebagai bulan menyah-toksin tubuh.

Jom saya cerita set yang hot untuk bulan Ramadhan. Pilihan ini sangat sesuai untuk semua.... 
kanak-kanak ,ibu hamil, ibu menyusu, pesakit gastrik, warga emas dan semua golongan. 


1) ESP/ Protein (KURANG RASA LAPAR) 
a. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian kita. 
b. Mengatasi masalah GASTRIK 
c. MILK BOOSTER! Mengurangkan masalah susu merundum pada yang hamil 
d. Kulit lebih anjal, tegang dan berseri 

2) Performance Drink (KURANG RASA HAUS) 
a. Mengekalkan kandungan air di dalam badan
b.Mengandungi imbangan elektrolit untuk MENCEGAH HIDRASI
c. Membekal 3 jenis karbohidrat untuk tenaga

3) Meal Shakes (KURANG RASA LETIH) 
a. Setiap bancuhan MealShake memberikan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat.
b. Mengenyangkan dan memberi tenaga
c. Elakkan sembelit

Saranan pengambilan produk Shaklee di bulan Puasa!

Waktu Berbuka Puasa ~ 
Berbuka dimulai dengan kurma lebih afdal berbanding kuih muih manis serta kurang serat yang dibeli di bazar Ramadhan. Selain juadah utama, anda boleh tambahkan gabungan terbaik minuman Performance Orange dan ESP Soy Protein Isolate Powder (ESP) untuk tenaga tambahan bagi menunaikan solat terawih di samping mengambil Alfalfa untuk Proses detoksifikasi tubuh.

Sebelum Tidur ~ 
Amalkan segelas ESP berserta vitamin lain seperti Vita-Lea, B-Complex, Chewable Vita C untuk meningkatkan sistem imun anda bagi mengelak penyakit biasa seperti batuk, demam dan selesema memandangkan cuaca yang lebih panas di bulan Ramadhan berbanding bulan-bulan yang lain. Banyakkan meminum air.

Waktu Bersahur ~ 
Anda boleh mengambil nasi atau apa jua juadah sahur. Namun, memandangkan waktu yang singkat ditambah kesukaran mengejutkan anak bersahur; gabungan minuman Performance Orange dan ESP dapat memudahkan para ibu untuk memberikan yang terbaik buat keluarga agar kekal bertenaga pada siang hari. Juga jangan lupakan Alfalfa untuk program detoksifikasi anda! 

Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk shaklee ataupun Set Bulan Ramadhan Shaklee ini, dan juga FREE konsultasi mengenai Set Bulan Ramadhan Shaklee ataupun produk produk yang lain boleh hubungi saya...

0 comments:

Post a Comment

 
This Template Was Made & Design With Love By Cik Rose Cute. All Right Reserved To Me.